czwartek, 16 sierpnia 2012

Poróbmy zdjęcia

Ania:To idziemy na podwórko?
Ja:Jak zdejmiesz to bluzę! Jest cieplutko!
A:Okej, okej.
                                       
                                                    A:Już zdjęłam!Idziemy?
                                                   J:Tak choć.
A:Wiiiiiiii

A:*pod nosem* Głupie schody. Mogła mnie znieść!
J:Co tam szepczesz?
A:Że mogłaś mnie znieść!

J:Nie marudź tyle!
A:Chodźmy do Tuśki!
J:Dobra

A: Tuś,tuś tuś!


A:Choć tu do mnie ty psokrowokróliku* jeden! 
A:Dobra Tusia Dobra!
J:skończyłaś mi męczyć królika?
A:Tak!

A:Super! 

A*Cyk Cyk*
A: Siedź! 
A:An bądź ciszej! Proszę!
A:I tak już skończyłam!
A:Tylko Momen odpocznę i idę dalej cykać zdjęcia.
J: To ja sobie posiedzę a ty idź robić zdjęcia.
A:Okej!
                                                                     *Po 5 Minutach*
J:Emm Ana Uważaj bo spadniesz!
A:Nie bój żaby tylko jedna fotka i złaże!
J:Emm złaź Ale to już!
A:Zdejmiesz mnie?
*psokrowokrólik-Moja Tuśka warczy i atakuje jak pies jest wypasana na łańcuchu jak krowa noi jest królikiem :D 
 Zdjęłam ją  i poszłyśmy do domu. A teraz zdjęcia jakie porobiła Ania.




Mała fotografka mi rośnie ot co. A poza tym szukam na ebayu jakiegoś nowego wigusia dla Ani. Chcę ją upodobnić do dwóch dziewczyn o tym imieni Jedna jest postacią literacką a druga jest moją bliską koleżanką. Jedna włosy ma rude druga Bląd dlatego szukam coś w tych kolorach. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz