piątek, 10 sierpnia 2012

Bierzemy żabke w teczke i idziemy na wycieczke

   Post miał być parę dni temu ale co tam ;D
Ania: No Choć o mnie.
A:Dobra żaba! Mój Pan Rop.
Ja:An co ty tam robisz?
A: Nic nic...
J:Aniu?

A: No bo wiesz....

A:Ja chciałbym wyjść z Panem Ropkiem na dwór...

J:Pomyślę o tym...

A:Naprawdę?!
J: Nie krzycz bo wystraszysz żabke.


A:Wiii pójdę na huśtawkę!

A:I Na trampolinę!

A: Iii Do piaskownicy!

A:I na hamak!

J:Ale pujdziemy dopiero w południe bo teraz gdzieś jadę.
A:A gdzie?

J: Do opola kupić jakiś materiał,parę drobiazgów do szucia ubranek dla ciebie. I po książke bo nie mam co czytać...
A:Aaaaaaaaaaaaaaaa.



Tak jak widzicie jadę za moment do opola. xD Więęęęęc kupię to co mówiłam.. Więc dziekuje przepraszam do widzenia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz