wtorek, 14 sierpnia 2012

Chwalimy się iiiii jak by sesja...

....bo sesją tego nie nazwę
 


                     I zbliżenie na pierwszą sukienkę jaką uszyłam w życiu... Jestem z niej zadowolona.
A teraz lepsza część programu! Czyli chwalimy się! Otóż wczoraj zamówiłam dwie pary butków dla ani od mimowoo Białe Glany i Jasno niebieskie wysokie tenisówki. Poza tym w opolu kupiłam szafkę i komodę w rozmiarze An. Niestety niczego co by mi się spodobało do szycia nie znalazłam. Ale za to dziś na mieście  kupiłam cudny materiał w krateczkę w taką samą krateczkę wstążeczkę. Do tego falbankę i gumeczkę. Kupiłam też żep. Muszę uszyć sukienkę na lalkę barbi dla kuzynki. Iii to koniec chwalenia się. Battery

2 komentarze:

  1. Cieszę się, że ktoś z Polski ma tangkou. Będę mogła ją tutaj oglądać :)
    Ładną ma twarzyczkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Kupiłam ją z myślą o zmazani jej tych różów.

      Usuń