poniedziałek, 13 sierpnia 2012

Niespodzianki dwie...

...Obie lalkowe. Jedna dla Babci mojej kochanej! Odnowiłam jej ulubioną porcelankę!
Bifor
I After

'sasasa jak to mówi bovary.
zrobiłam jej małe spa i odnowiłam bluzkę oraz uszyłam spódniczkę i ala opaseczke. Buty też zrobiłam sama. Babcia była bardzo zadowolona! Ona nie wiem czemu lubi tą laleczkę. Ale Królik zjadł jej buty a moje młodsze kuzynostwo zniszczyło jej ubrania i włosy. A ja się wzięłam i odnowiłam!

A teraz Druga niespodzianka w formie fotostory!
J: Aniu pokaż się no!

A:Nie!
Ja:O co się tak fochasz? Teraz jesteś cudna!
A: Naprawdę tak uważasz?
J:Tak Aniu! Jesteś Teraz nawet ładniejsza.
A; :)
Iii zbliżenie na twarz! I jak podoba się bez tego różu na policzkach? Mnie bardzoooooo! A Wam?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz