piątek, 24 sierpnia 2012

Aaaaaaaaaaaaaa!

Zamówiona! Zamówiona! Zamówiona! Zamówionaaaaaaaaaaaaaaa! Tak! Tak! Tak Dalpanna Będzie moja! Aaaaaaaaaaa! Z radości chce mi się aż skakać!!! Piszę to z trzęsącymi się rękami bo dosłownie 5 minut temu zostało kliknięte Buy It Now! Jestem mega szczęśliwa bo za dwa tygodnie maks Dalpanna będzie moja! Awwwwww <3 Ania jeszcze o niczym nie wie więc ciiiiiii. Dowie się jak przyjdzie ;). tak właściwie to powstaje kos na szydełku da An i muszę wam powiedzieć całkiem sprawnie mi to idzie. Co do samej Ani to muszę wam powiedzieć że powstała cud miód bluzka i prowizoryczna sukienka której nie pokaże bo to taki nieudany prototyp. Ale pokaże jak aparat odzyskam. Bo pożyczyłam mojej chrzestnej bo pojechała sobie odpocząć na 2 dni gdzieś tam i nie wiem nawet kiedy go odzyskam! ale cóż..... A żeby nie było pusto to takie zdjęcie mojej przyszłej lokatorki ale żeby była przykrytam płachtem tajemnicy to zdjęcie zaporzyczone z internatu z zmienionymi Chipami i wigiem

Zgaduj zgadula co to za Dalula?

Nie mogę się doczekać kiedy będzie moja! Już wiem jaki będzie miała charakter i styl i intensywnie myślę nad imieniem pozdrawiam Was Battery.
Ps. Biorę udział w:












U pullpowa-betty

Tsaa może to i mała dziewczynka która o swoją pullipkę nie dba itp itd ale trzeba się zgłaszać aby one były zadowolone że są znane i żeby ich pullipy nie były tak zmarnowane.....
Mega szczęśliwa Mega Zadowolona I Mega Podekscytowana Battery!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz