czwartek, 4 kwietnia 2013

The Bree new look!

Wig przyszedł! Wczoraj przyszło awizo, a dziś odebrałam^^. Przyszedł dokładnie 6 tygodni po wysłaniu.
Kompletnym zaskoczenie było to w czym przyszedł!
A mianowicie w reklamówce.
Zielonej.
Z kwiatkami!
Ale do rzeczy. Moim skromnym zdaniem Bree wygląda w tym wigu prze-u-ro-czo! Jest ciut ciemniejszy niż na zdjęciach z aukcji, ale i tak wygląda super!
A teraz czas na zdjęcia!
Zoom na kolorek^^.




Oraz proszę państwa coś co zdziwiło mnie i pewnie was też zdziwi!

Cała lalka i jeszcze pół.

Wiedziałam, że będzie długi, ale żeby aż tak długi!?

Mimo wszystko jest bardzo fajnie wykonany! Trzyma się na lalce, nie widać czepka, nie leni się, tylko trochę jest go za dużo ;). Ale go przytnę wieczorem po Angielskim, z pomocom babci.

A więc ja chciałam jeszcze na aska zaprosić!

10 komentarzy:

  1. ślicznie jej w tym wigu! :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bree jest piękna z tym wigusiem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Peruka śliczna i Bree pięknie w niej wygląda :) Tylko faktycznie, trochę jakby długa. Macie okazję wybrać się do fryzjera ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale śliczny? *0* Ma piękny ten kolorek, mogłabyś podzielić się linkiem od aukcji? Właśnie takie wigi mnie interesują najbardziej <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. emmm,nie mogę na ebayu znależć ale to ten taki ciemny prosty brązowy od tita-doremi ;)

      Usuń
  5. świetny jest :D to jest ten ( linku nie mogę znaleźć, ale może po nazwie skojarzysz) : 1/3 8-9" Dal.Pullip.BJD.SD LUTS BLYTH Doll brown straight girl long wig hair E04...(jakieś numerki) ? Pytam, bo zamówiłam właśnie ten, i to chyba może być taki sam. Na zdjęciu był jasny - może troszkę podchodził pod rudy. To ten, czy kupowałaś ciemniejszy ?

    OdpowiedzUsuń
  6. ale długaśny :D jak roszpunka :D

    ladnie jej!

    OdpowiedzUsuń