czwartek, 25 kwietnia 2013









Blogger zjadł jakość.
Smacznego!

Jak można zauważyć byłam na działce u babci.
Później wpadli po mnie znajomi i wyciągnęli mnie na Karuzelę, bo przyjechała.
Odliczam godziny do deszczu xD. U nas jest taka (?) opowieść, że jak karuzela przyjedzie to 3 dni padać będzie. Tak jest co roku, więc zostaje tylko czekanie aż zacznie padać c:.

Dziś przyszła paczka z obitsu i łapkami :D. Fajne są, te łapki!

I chyba raczej nie kupię już żadnej lalki :3.
Te kosztują mnie za dużo, a i na siebie wypadało by coś wydać :D.
Planuję zakup kilku nielalkowych rzeczy i kilku lakowych ;p.

Battery.

>>>ASK<<<

4 komentarze:

  1. Strasznie mi się podoba pierwsze zdjęcie :3 U mnie też tak jest, że zawsze jak przyjedzie karuzela to albo pada deszcz albo jest bardzo zimno.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku jakie cudna zdjecia *___* czemu ja takich nie potrafie zrobic hahaha :'(

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia prześliczne. Tyle wiosny na nich :)
    Fajnie, że już przyszły rączki...

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pierwszym zdjęciu to szafirki? Śliczniutkie są ^^
    Cudne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń