niedziela, 28 kwietnia 2013

Everything is Pink!








O to  i 100 post na Blogu!
Szczerze, powiem że nie myślałam iż tyle tu wytrzymam :3.
Z tej okazji Konkurs już wkrótce!
Mam plan, pomysł i w ogóle :D.


Zdecydowałam się na lalkę :3.
Kasa jest, tylko zamówić wystarczy xD.
No i tylko na ciałko inne zbierać trzeba, bo z tym stockowym to po prostu wiem, że długo z nim nie wytrzymam ;D.
Oprócz tego oczy pewnie też do wymiany pójdą.
Ale z chipami to się jeszcze zobaczy.
Ogólnie nie jestem pewna na 100% czy zamawiam lalkę tak gdzieś teraz, czy pod koniec maja.
To, się zobaczy :3.

Jeszcze 3 dni i do Zakopanego!
Yeeeeeeey <3.
Uwielbiam góry.
Kocham po prostu.
A poza tym dzięki temu będę na meecie :3

Edit. Ale ja tej lalki jeszcze nie zamówiłam :3





10 komentarzy:

  1. Gratuluję :D
    Czekam na konkurs,i na lalę oczywiście ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. czekam na konkurs i nową lokatorkę ^^+

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia :3 Czekamy na lalkę ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne różowe zdjęcia Battery! <3
    Twoja lalka jest piękna! :)
    Czekasz na lalkę tak jak ja! :D :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje zdjęcia i lalki są piękne! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Na majówkę jedziesz do Zakopanego? Ja też! xD

    OdpowiedzUsuń
  7. ładnemu we wszystkim ładnie,nawet w różowym :) Zakopane jest piękne!baw sie dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. 2 i 3 zdjęcie jest śliczne:3

    OdpowiedzUsuń