poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Changes :3

Zmiany czekają nas wszystkich, są one nieuniknione. Dziś jednak dopadły one moich dwóch paskud kochaaaanych.
Na pierwszy ogień idzie Jackob.

Widzicie zmiany? Nie? Zapraszam dalej...


Po pierwsze kolczyk! Kocham go teraz jeszcze bardziej! :3


Po drugie grzywka! Lekko ją podcięłam i wygląda teraz o niebo lepiej.


Na drugi ogień idzie natomiast Bree!


Która od wczoraj paczy na świat zielonymi tęczówkami! Podłożyłam pod jej chipy zielony karton, bo nie wiem czy wiecie ale Bree docelowo miała mieć ciemno zielone oczy. Teraz je ma, i gdy mi się znudzi po prostu wyciągnę karton :3.

A teraz czas na resztę zdjęć!








I owszem wiem że zdjęcia są prześwietlone, ale ja takie lubię xD.

A co do nowej lalki. To to tooo...
Waham się pomiędzy pewną żywiczką o której nie raz tu wspominałam a pomiędzy pewnym byulem.
Myszę tylko trochę pomyśleć, ale chyba padnie na żywice :3.

I jeszcze chciałam powiedzieć, iż założyłam sobie takiego ,, firmowego'' Facebooka.
Aleksandra Battery, zapraszajcie mnie! 

Zapraszam na ASKA!

6 komentarzy:

  1. dwa ostatnie zdjecia fajne :D
    promienie slonca<3
    kolczyk tez fajny xDDD~~

    OdpowiedzUsuń
  2. Bree lepiej w zielonych oczach *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Zmiany wyszły na dobre! ^_^

    OdpowiedzUsuń
  4. Nikt nie przebije Bree! Nie lubię tego modelu, ale widząc ją u Ciebie...po prostu to jedna z moich ulubionych dali ^^

    + zmiany Jackoba wyszły na dobre :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bree świetnie w zielonych oczach <33 Jackob z kolczykiem też niczego sobie ;p

    OdpowiedzUsuń