poniedziałek, 26 listopada 2012

Libster Blog ;)

Też zostałam nominowana;) przez Marille . Dziękuję czuję się wyróżniona!
1. Jakie lalki lubisz najbardziej?
Nie wiem, wielu nie miałam w swoich łapskach. A z tych co mam to moją Tangkou.
2. Czy mogłabyś nie mieć bloga?
Myślę że tak. ale wtedy zdjęcia pojawiały by się tylko na mim Flickvirze ,którego link mają nie liczni ;)
3. Czy jest jakiś kolor, który Ci się podoba, a w którym fatalnie wyglądasz?
Tak, jest to kolor żółty i czarny. Do twarzy mi w nich.
4. Jesteś skowronkiem czy sową, jeśli chodzi o wstawanie i kładzenie się spać.
Raczej sową.
5. Czy lubisz podróżować i w jaki sposób - zorganizowany/niezorganizowany/z plecakiem...
Lubię podróżować w sposób niezorganizowany i koniecznie z plecakiem aparatem ;).
6. Czy lubisz czytać książki (papierowe)?
Jak kocham czytać książki!
7. Twój ulubiony deser.
Sernik z polewą czekoladową wedle przepisu mojej mamy.
8. Czego jeszcze chciałabyś się nauczyć?
Chciałabym nauczyć się języka francuskiego.
9. Co cenisz najbardziej u innych?
Charakter.
10. Co byś zmieniła w sobie?
Mój charakter, gdyż jestem strasznie nieśmiała ;).
11. Jakie święta lubisz najbardziej?
Chmmm... Bożego Narodzenia. Te święta są w moim domu takie magiczne^^ . Szczególnie dzień drugi kiedy moja babcia i mój dziadek mają rocznice ślubu a ja w zdenerwowani powtarzam tekst na jasełka. W tym roku gram anioła który objaśnia wszystko Józefowi oraz Ate ,czyli kobiete która wpuszcza Maryję i Józefa do groty. Niby nic a tekstu dużo.... Ale nie mam na co narzekać gdyż są osoby które mają więcej ;).


A nominuję ja:
http://kremoowadoll.blogspot.com/
Mag - Doll - ka
Kawaii Dolls :3
My little World
Lovely Little Dolls
My little sweets
Pullip, clothes, fun!
My Pullips ...
TROCHĘ INACZEJ ...
Your Doll

A moje pytania to:
1.Która lalka najbardziej cię  przypomina?
2.Masz jakieś już spełnione marzenie?
3.A jakieś niespełnione?
4.Czego najbardziej się boisz?
5.Byłaś kiedyś na meecie?
6.W jakim mieście mieszkasz?
7.Podoba ci się mój blog?
8. Twoim zdaniem twoje zdjęcia są....
9. Jeśli wygrasz w totka to pierwsze co zrobizz to...
10.Ile kosztuje twoja wymarzona lalka?
11. Napisz proszę 3 fakty o tobie ;).

2 komentarze:

  1. Miło mi bardzo :)))
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  2. To znowu ja, chyba powinnaś do tego posta o wyróżnieniu przekleić ode mnie obrazek z nagrodą i tekst pod nim, żeby następni też to mogli zrobić (jak rozumiem, to trochę taki rodzaj łańcuszka) :)))

    OdpowiedzUsuń