piątek, 16 listopada 2012

Dziewczynka z kwiatkiem na szyi

Natchnęło mnie na zdjęcia ,boooooooo.........
Ania ma nju włoski :)






Uwielbiam niebieskie włosy u lalek! A to jest zdecydowanie kolor Ani :). Zakochałam się w niej na nowo. I dzięki tym włoską w mojej głowie ukształtował się charakter An. 

Ania jest roztrzepaną dziewczynką chodzącą głównie w lekkich sukienkach i naszyjniku z przezroczystym kwiatuszkiem. Chętnie wszystkim pomaga chociaż wiadomości do jej głowy jednym uchę wpadają a drugim wypadają. Jest strasznie ufna i co rusz szuka nowych znajomych ;). 

Poza tym jak pewnie zauważyliście pomalowałam przyciskadełko  Anny. Obitsu nie jest jeszcze zamówione. Dlaczego? możecie przeczytać to tu. Pozdrawiam Battery.

7 komentarzy:

  1. Ma cudne powieki, jak różowe firanki! ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Nooo. powieki za bomba :p A do włosków jeszcze się nie przyzwyczaiłam , może z czasem...

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie to tenw ig wygląda jak jeden wielki dred ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Powieki owszem bajeczne, ale włosy nie bardzo mi się podobają, ale najważniejsze, że Tobie tak :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi ten wig nie podoba się tak jak Tobie, ale lalka nie wygląda w nim źle :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Brokuła dobrze to ujęła ale Ania nawet spoko w nim wygląda ... fajnie wygląda w niebieskim ogólnie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. W nowej fryzurze wygląda fajnie i trochę odlotowo, co pasuje do jej osobowości :)
    Gratuluję fajnych zdjęć.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń