poniedziałek, 2 lipca 2012

Post Powitalny

Więc chciałam was powitać na blogu My Dream Land My Dal. Będzie to blog o lalkach a w szczególność o Dal. Wszyscy zachwycają się Pullipami a ja Dal. Różnica jest taka że Dal jest mniejsza. Moja Dal będzie zamówiona dopiero jutro lub dziś. Wie ktoś ile czasu idzie przesyłka z Korei Południowej ?! Jak tak to pisać w komentarzach! Zamawiam oczywiście Dal Puki. Znalazłam ją w aż śmiesznie niskiej cenie bo tylko 133 zł ,z przesyłką około 160. Miło co? Chciałam uszyć jej jakieś wdzianko ale nie wiem za bardzo jakie wymiary mają Dale (!!!). Ale mam zamiar urządzić jej jakiś przytulny pokoik i zrobić małą wyprawkę. Niestety będzie musiała trochę pochodzić w stroju królika ,chyba że coś w necie wynajdę. Zastanawiam się też nad imieniem mam kilka propozycji i chyba umieszczę ankietę na blogu.Oto kilka propozycji: Ivanna, Louisa, Irina. Do tej dal chyba najbardziej pasuje Irina ale mnie się podoba Ivanna. Dlatego wstawiam Ankietę!!! A teraz kilka zdjęć z INTERNETU (zdjęcia nie mojego autorstwa!)





Chyba zostawię jej tego czarnego Wiga. Ale jakbym miała go zmienić to na krótki ala bąbka z grzywką na boku. Oczywiście czekoladowy albo bląd! Ale wątpię żebym tego wiga w ogóle zmieniała ponieważ strasznie mi się podoba! A gdyby ktoś był szczęśliwym posiadaczem lalki Dal to proszę o wymiary w komentarzach aby moja lalka nie musiała chodzić od początku w stroju królika! Pozdrawiam wasza AleksAndra.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz