środa, 4 lipca 2012

Czemu?!

Czemu!? Dlaczego!? Why!? Dal Puki jak się okazało to Little Dal Puki a ja chciałam zwykłą Dal!!!!!!!!! No cóż mam nadzieję że mój tato ulegnie moim prośbom i zdecyduje się mi zamówić inną Dal. W szczególności myślę o Dal Fiori. Ten wiśniowy wig i niebieski oczęta mnie zauroczyły :3 . Boska jest po prostu paczcie:



Zapomniałam wspomnieć że wszystkie zdjęcia z internetu!!!! Paczcie na to ostatnie zdjęcie! Czy te oczy mogą kłamać? Raczej nie! ;) W razie W zastanawiam się też nad Dal Satti:



















I zdjęcie z serii czy te oczy mogą kłamać?....



Moje serce urzekła też Dal Tezca



















I z serii Czy te oczy mogą kłamać?

Co mi się w Tezce podoba? Nie wiem... po prostu jest śliczna!
Więc możecie liczyć że będzie albo Fiori albo Tezca. Taaa dwa różne światy... i co z tego?Obie są boskie!
Wasza AleksAndra 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz