poniedziałek, 9 lipca 2012

Lalkowo...

Hehe lala już zamówiona! Tak myślałam nad małą zabawą polegającą na zgadnięciu jaka to lalka? Więc dam  parę podpowiedzi:
  • Ma zmienne oczy w zestwie
  • Ma białe włoski
  • Jasną karnacje
  • Wzorkowate brwi 
  • żółte skarpety
Wystarczy by zgadnąć i rodzaj lalki i jej model

Nie wiem jeszcze ile dokładnie mnie wszystko wyjdzie ale licze ok. ?/? 
Hehe jak podam ile licze to od razu zgadniecie ;) Nazwę ją chyba Sammy i mam nadzieję że przyjdzie do mnie dość szybko.....(w okresie dwóch tygodni) Pokażę wam co do tej pory jej przygotowałam a raczej napiszę bo nie wiem gdzie komórka a aparat rozładowany następnym razem ;/
  • Kolorowe gumeczki do włosów
  • Małą żabkę zwierzątko(muszę tylko zrobić jakieś mini terrarium 
  • Mały Aparat Fotograficzny
  • Wiaderko (Na plażę)
  • Pudełko wiśniowych cukierków.
Większość pochodzi z mojej starej pasji lps (LittlesPetsShop) oprucz gumeczek całą paczkę znalazłam w mojej magicznej szufladzie wszystkiego! Dosłownie jest tam wszystko... Pozdrawiam AleksAndra

Ps. Odpowiedzi pisać pod tą notką.
Ps.2 ci którzy wiedza jaka to lalka niech nie psują innym zabawy
Ps.3 Ile leci przesyłka z Wielkiej Brytanii Do Polski? Piszcie w Komentarzach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz