poniedziałek, 10 grudnia 2012

Przepraszam...

...ale zrobię sobie przerwę. Od dłuższego czasu nad tym myślałam ,ale mówiłam sobie jeszcze moment, to ostatni post.Ale teraz wiem że to odpowiedni moment. Muszę odpocząć od blogosfery. Od pisania postów. Ale nie od lalek i nie od aparatu ;). Zdjęcia wstawiać będę na Flickvirze do którego linka nie ma chyba nikt (?). Łatwo mnie znaleźć więc spokojnie. Przerwę zabawę nic nie odrobię bo o co?! Wrócę może na Święta może na nowy rok?  Nie wiem zobaczę ale muszę odpocząć od pisania postów. Po prostu mam tego dość.. Czy wrócę? Na pewno... Nie zostawię was tak na zawsze ;). Ale na chwile obecną mam dość, dość i jeszcze raz dość. Ale najśmieszniejsze jest to że mam sesję Ani gotową. Ba (!)  nawet dwie. Ale są jeszcze na aparacie nie nie chcą z niego zejść ;). Ja was żegnam na porę nieokreśloną! Battery.
Edit: Moje zdjęcia będą się pojawiały na photoblogu !! Serdecznie zapraszam!

4 komentarze: