wtorek, 4 grudnia 2012

Nejsze i Śzl

Zacznijmy może od wczorajszego śzl którego wczoraj nie dodałam bo ze mnie leń śmierdzący ;)
Zdjęcie z lampą... nie miałam innego wyboru bo bez niej nie wychodzą ;(. 



A teraz czas na ciekawszą część posta czyli Nejsze! Nejsze jest moją OOAK! Firmowo Monster High Lagoona(tak to się pisze?!) Blue classrom , kupiłam całe 30 zł taniej bo miała zniszczone pudełko! To się nazywa okazja bo wyszła mnie taniej niż Ribbon! Gdyż normalnie kosztuje drożej!

Tak Nejsze nie ma twarzy i ma strasznie poczochrane włosy , gdyż jest taką małą boginką która nie odczuwa ani zimna ani ciepła. Która doskonale widzi choć nie ma oczęt. Jest Boginką choć sama nie wie czego! Mówi że się dowie kiedy coś zrobi, ale sama nie wie dokładnie co....






Śnieg wydał mi się idealną okazją do pokazania Nejsze xD.

A teraz dzisiejsze śzl!

-A druga to gdzie?!


4 komentarze: