niedziela, 8 grudnia 2013

Z klimatem?

Witajcie!
Przepraszam za moją nieobecność, no ale nie była aż taka duża :D. Jak tam po mikołajkach? Dostaliście coś fajnego? Ja dostałam taki świetny komin w reniferki ^-^ i książkę (Niezgodna) oraz kilka drobiazgów od przyjaciół :3.
A co do tytułu posta, to w sumie zbliżają się święta (nikt o tym nie wie), a święta mają swój klimat. Ja kierując się tym cyknęłam parę zdjęć. W sumie więcej tu świecącej śnieżynki niż lalki no ale XD.










Zdjęcia są jakie są, ale jestem sobie chora i nie czuję się najlepiej ;-;. No ale XD.


4 komentarze:

  1. Śliczne zdjęcia! Bree jest przesłodka :3 Pamiętam, jak miałam ją u siebie :D
    Fotki mają już taki świąteczny klimacik :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie ! :D Szczególnie te gdy śnieżka / płatek (?xD) jest niebieska :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie fajne kolorki *w*
    Ja też jestem chora :c życzę szybkiego powrotu do zdrowia! ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze fotki, druga mnie najbardziej urzekła *.*

    OdpowiedzUsuń