czwartek, 14 lutego 2013

Jedno Zdjęcie ;)

Zrobiłam dziś zdjęć kilka, a właściwie całą historyjkę. Ale zdjęcia wyszły tak okropnie, że ich nie wstawię. ale natomiast wrzucę jedno, jedyne zdjęcie  które jako tako wyszło ;D.

Chociaż nie. Jakość jest jednak do dooopy ;__; .

Dzisiaj są Walętynki! No, pisze bo nikt o tym nie wie, nieprawdaż? 
Chciałam wstawić historyjkę Bree/Jake ale jak wcześniej wspomniałam nie wyszło.
A miałam taki świetny pomysł.
To przez walętynki.
One przynoszą mi pecha.
Naprawdę!
W zeszłym roku o mało co nie skręciłam kostki.
Bo szłam przyjaciółce życzenia urodzinowe złożyć.\
Właśnie sobie uświadomiłam że ONA ma dziś urodziny!
Pędzę wysłać SMS'a.



3 komentarze:

  1. Ja bym powiedziała, że masz szczęście, że tej kostki nie skręciłaś ^-^

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam ten bol kiedy narobi sie milion zdjec i zadne sie nie nadaje do pokozania XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Taaaak. udane zdjęcie to 1 na 100000000 ^^

    OdpowiedzUsuń