piątek, 21 września 2012

Piłkarskie emocje

A w roli piłkarki Luśka

Nie wiem czemu ale lubię to zdjęcie.




I podbijamy...



i zmęczona po grze.
ii zbliżenie na bluzkę z której jestem po prostu dumna.
I ze spodni też jestem dumna. A z skarpetek  zadowolona. Calutki oufit Louizy jest by me całkowicie na szydełku oprócz butów oczywiście. A co do butów to wyłapałam w pepco parę zimowych specjalnie dla Ani. Zrobiłam interes życia, w necie podobne kosztują 50 zł a ja moje wyłapałam za 10 (obie). Buty następnym razem.

3 komentarze:

  1. Witam serdecznie :-) czy bym mogła prosić Cię o pokazanie na zdjęciach jaką Tangkou ma artykulacje :-) będę bardzo wdzięczna.
    Tangkou bardzo mi się podobają ale nie wiem jak dokładnie ich ciałka wyglądają stąd moja prośba :-)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń